کد خبر: ۸۸۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۲۰۳
نماینده ارومیه در مجلس در تذکری به دولت و وزیر کشور و استانداران و شهرداران گفت: چرا درباره رفع مشکلات بیمه‌ تأمین اجتماعی و واکسیناسیون و یارانه‌های نقدی ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی و اتوبوسرانی اقدام لازم صورت نمی‌گیرد؟

ذاکر: دولت به مشکلات بیمه‌ای تاکسیرانان و اتوبوسرانان و واکسیناسیون آنها رسیدگی کندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس - حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، امروز (چهارشنبه 5 خرداد) در تذکری خطاب به وزیر کشور، استانداران و شهرداران اظهار داشت: چرا دولت نسبت به رفع مشکلات ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی و اتوبوسرانی اقدام نمی کند؟

نماینده مردم ارومیه گفت: چرا دولتمردان درباره تمدید قرارداد با رانندگان زحمتکش که در سرما و گرما به داد مردم رسیده و خودروی آنها عملاً منزل سیار برای مردم تلقی می شود، دستورات لازم را صادر نمی کنند؟

وی تصریح کرد: هزینه های روزانه یارانه های نقدی و معوقات بیمه تأمین اجتماعی از اولویت های رفع مشکلات ناوگان حمل و نقل است، این در حالی است که بایستی نسبت به واکسیناسیون این افراد هم اقدام لازم صورت گیرد. 

ذاکر گفت: امروز ما جایگاه رانندگان ناوگان حمل و نقل را قدر نمی دانیم ولی بهتر است بدانیم آنها در جذب توریسم و امورات شهری نقش ویژه دارند. 

وی در پایان گفت: متأسفانه برخورد مسئولین با رانندگان ناوگان حل و نقل عمومی خوب نیست و نباید گلایه های این قشر از جامعه افزایش یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: