کد خبر: ۸۸۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
تعداد بازدید: ۳۲۶
حجت الاسلام صادقی:
معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: ماده ۵ مکرر با اصلاح مختصری در عبارات آن که مورد اشکال مجلس واقع شده بود به تصویب کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس رسید .

اصلاحات ماده ۵ مکرر قانون شورای حل اختلاف در کمیسیون به تصویب رسیده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور که در حاشیه بازدید از شورای حل اختلاف بخش رودبار قصران استان تهران در روز دوشنبه سوم خرداد صورت گرفت در خصوص ماده ۵ مکرر قانون شورای حل اختلاف مطالب مهمی بیان کرد.

وی با اشاره به اشکال کوچکی که نمایندگان محترم مجلس در بررسی ماده ۵ مکرر لایحه دو فوریتی شورای حل اختلاف در صحن گرفته بودند، گفت: " هیچ جای نگرانی نیست " . در روز یکشنبه دوم خرداد ۱۴۰۰ در جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی آن اشکال کوچک هم با اصلاح مختصری در عبارات برطرف شده و به تصویب کمیسیون رسید . امیدواریم دیگر مشکلی پیش نیاید و قانون شورای حل اختلاف به تصویب مجلس رسیده و بعد هم به تأیید شورای نگهبان برسد .

رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور در ادامه با بیان آن که ما همچنان پیگیر کار خواهیم بود گفت: اراده قوه قضاییه و اراده نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بر این است که ان شاء الله سرنوشت همکاران عزیز ما که در طول زمان دراز بصورت افتخاری و بدون چشم داشت زحمت کشیدند و سال های طولانی کار کردند ، انسجام پیدا کرده و سرنوشت کاری آن ها معلوم شود تا دیگر دغدغه های مربوط به استخدام و مسائل مشابه را نداشته باشند. هیچ جای نگرانی نیست و امیدواریم همانند گذشته در آینده هم با اخلاص و جدیت و همت تمام به کارشان ادامه دهند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: