کد خبر: ۸۸۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۲۰۰
مهرداد ویس کرمی نماینده خرم‌آباد در مجلس خطاب به هیأت رئیسه گفت به چه حقی در بودجه دست بردید و به جای مجلس تصمیم‌گیری کردید؟ جواب افکار عمومی را بدهید.

یک نماینده: به چه حقی در بودجه دست بردید؟ / جواب افکار عمومی را بدهیدبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی: نماینده خرم‌آباد در مجلس خطاب به هیأت رئیسه گفت به چه حقی در بودجه دست بردید و به جای مجلس تصمیم‌گیری کردید؟ جواب افکار عمومی را بدهید.

مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی دیروز در تذکری گفت: بعد از تصویب بودجه 1400، کمیسیون تلفیق و صحن مجلس به دلیل ایجاد ابهامی، رأی به حذف تبصره‌ای داد منتها با پیشنهاد یکی از نمایندگان قرار شد جداول حفظ شده و اجرای طرحها براساس تبصره بودجه 1399 باشد. با وجود این تصمیم، آن چه به دولت ابلاغ شده مغایر با چیزی است که مجلس تصویب کرده، این خلاف آیین‌نامه و تخلفی است که هیأت رئیسه انجام داده است. نتیجه این شده که به دلیل تخلف هیأت رئیسه و دست بردن سرخود در مصوبه مجلس آن هم در زمان تعطیلی، طرح‌های ما با وجود آمادگی سرمایه‌گذار نمی‌تواند واگذار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: