به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، قرارداد مالی باشگاه پرسپولیس با کارگزار رسمی برند خود تا ابتدای خردادماه سال جاری اعتبار داشت که تمام ارقام آن نیز زودتر از موعد مقرر در حساب این باشگاه وصول شد.
قراردادی که کف آن برای نایب قهرمان لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا و قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر در نظر گرفته شد و اعتراض جعفر سمیعی مدیرعامل سرخپوشان نسبت به آن هم راه به جایی نبرد تا سرخها از آبان ماه سال ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ حدود ۱۱۰ میلیارد تومان دریافت کنند.
این در حالی است که طبق قرارداد طرفین باشگاه پرسپولیس باید تا پایان فصل نسبت به همکاری با اسپانسرهایی که از طریق کارگزاری معرفی شدهاند پایبند بوده و آنها را روی پیراهن خود در ادامه رقابتهای لیگ برتر و جام حذفی تبلیغ کند.
سرخپوشان که فکر میکردند تنها تا پایان اردیبهشت ماه از بندهای عجیب مندرج در قرارداد با کارگزار تبعیت خواهند کرد حالا مجبور هستند ماههای بی پولی را پشت سر بگذارند و چشم انتظار کمکهای مالی هواداران خود باشند.
کمکهایی که تا امروز دوشنبه حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است و تنها پنج درصد از بدهیهای جاری این باشگاه را تأمین میکند.