کد خبر: ۸۸۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۴
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت سوم خردادبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، متن پیام جعفر آهنگران رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر بدین شرح است:

با نام و یاد خدا

سوم خرداد برای نسل ما همراه باخاطراتی بی همتاست. فتح خرمشهر را نه یک مقطع دفاعی که باید یک جریان توفنده دائمی دانست . پیروزی جبهه حق با کمترین امکانات بر همه کفر و نفاق باتوان حداکثری ، به سان فرهنگی راهبردی و تاریخ ساز، الگویی نو و جاوید در حراست ازساحت دین و میهن ارائه کرد.

آزادی خرمشهر عزیز ، جگرگوشه وطن ، اقتدار و توانمندی فکری و دفاعی انقلاب اسلامی را به جهانیان اثبات کرد و سرآغازی شد برای غرور ملی ما در تمام عرصه ها به ویژه در حوزه علمی و نظامی. رویداد بزرگ 3 خرداد را به پدید آورندگان این حماسه ملی شادباش می گویم و به روان پاک شهدای عزیز دفاع مقدس و امام شهدا درود می فرستم و از همه درخواست دارم فضای فرهنگی جزیره زیبایمان را هرچه بیشتر و بهتر به سمت و سوی صیانت از دستاوردهای انقلاب و پاسداشت ثمره خون شهدای گرانقدرمیهن اسلامی هدایت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: