کد خبر: ۸۸۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
تعداد بازدید: ۲۵۵
نصرالله پژمان فر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در توئیتی نوشت: "اسناد تخلفات اسحاق جهانگیری که منجر به رای دادگاه شده است، جهت بررسی در تایید صلاحیت‌ها به شورای محترم نگهبان ارسال کردم. کاندیدای ریاست جمهوری نمی توانند در تاریکی تخلف کنند و در برابر مردم نسبت به وضعیت فعلی،بُغض نمایشی داشته باشند."

تلاش رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای رد صلاحیت اسحاق جهانگیریبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، نصرالله پژمان فر نماینده مجلس، مدعی شده اسناد تخلفات اسحاق جهانگیری که منجر به رای دادگاه شده را جهت بررسی در تایید صلاحیت ها به شورای محترم نگهبان ارسال کرده است.

نصرالله پژمان فر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در توئیتی نوشت: "اسناد تخلفات اسحاق جهانگیری که منجر به رای دادگاه شده است، جهت بررسی در تایید صلاحیت‌ها به شورای محترم نگهبان ارسال کردم".

وی افزود: کاندیدای ریاست جمهوری نمی توانند در تاریکی تخلف کنند و در برابر مردم نسبت به وضعیت فعلی،بُغض نمایشی داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: