کد خبر: ۸۸۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۹
شهرام زمانی مدیر برنامه‌های اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از علت مراجعه این بازیگر به بیمارستان و ترخیص او تا فردا خبر داد.
اکبر عبدی فردا مرخص می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از صبا: شهرام زمانی مدیر برنامه‌های اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از علت مراجعه این بازیگر به بیمارستان و ترخیص او تا فردا خبر داد.
 
 در پی انتشار خبری مبنی بر انتقال اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون به بیمارستان، آخرین وضعیت این بازیگر پیشکسوت سینما و تلوزیون را پیگیری کردیم.
 
به گفته شهرام زمانی مدیر برنامه‌های اکبر عبدی، مراجعه به بیمارستان تنها برای چکاپ‌های همیشگی بوده است و مشکل حاد و نگران‌کننده‌ای برای این بازیگر پیشکسوت رخ نداده است و پس از یک چکاپ کامل از کلیه، طی امروز تا فردا به خانه برمی‌گردند.
 
وی در پاین تاکید کرد: این چکاپ‌ها به شکل منظم و برای کنترل حال عمومی این بازیگر هستند و همچنین مشکلی هم برای پروژه‌ای که درحال حاضر در آن بازی می‌کنند پیش نیامده چراکه به طور کلی در ماه ۱۰ روز را سر صحنه فیلمبرداری حاضر می‌شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: