کد خبر: ۸۸۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۲۸
کیهان در بخش گفت و شنود خود به صحبت‌های روحانی درباره مبارزه با کرونا و تحریم‌ها واکنش نشان داد.

کنایه جدید کیهان به صحبت‌های روحانیبه گزرش خبرداغ ، کیهان در بخش گفت و شنود خود به صحبت‌های روحانی درباره مبارزه با کرونا و تحریم‌ها واکنش نشان داد.

این روزنامه نوشت:

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: آقای روحانی گفته است؛ «ما دو بیل می‌خواستیم که پیدا کردیم»!

بیشتر بخوانید: 

زیباکلام: قطعا رئیسی برنده انتخابات است /من پیروزی اصولگرایان را قطعی می‌دانم / پرونده اصلاح طلبان بسته شده و آن‌ها وقتشان را تلف می‌کنند/ آقای لاریجانی به چه امیدی در انتخابات شرکت کرداید؟

گفت: ریاست جمهوری و امور اجرایی کشور با بیل چه رابطه‌ای دارد؟! بیل را برای چه می‌خواسته‌اند؟!

گفتم: ایشان گفته‌اند؛ «با یک بیل می‌خواستیم به کمر کرونا بزنیم و یک بیل هم برای شکستن کمر تحریم‌ها لازم داشتیم» و گفته‌اند که با این دو بیل کمر کرونا و کمر تحریم‌ها را شکستیم!

گفت: چرا دوتا؟!

گفتم: پس چندتا؟!

گفت: فکرش را بکن، اگر ۲۸ بیل دیگر هم پیدا می‌کردند که روی‌هم یک «سیبیل» کامل بشود، با آن سی تا بیل چه کارهای بزرگ دیگری هم می‌توانستند انجام بدهند!

گفتم: شخصی زیر درخت گردو نشسته بود که یک گردو از درخت افتاد. به جثه کوچک گردو و درخت بلند آن نگاه کرد و با تعجب گفت «درخت گردکان به این بزرگی، درخت خربزه، الله اکبر»!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: