کد خبر: ۸۸۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۵
فیلم «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری و بازی کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علیرضا کمالی و اسماعیل خلج، پروانه نمایش گرفت.

فیلم «تک تیرانداز»، پروانه نمایش گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: فیلم «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری و بازی کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علیرضا کمالی و اسماعیل خلج، پروانه نمایش گرفت.

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، در تازه‌ترین جلسه خود، مجوز اکران «تک تیرانداز» به تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری وکارگردانی علی غفاری را صادر کرد.

این فیلم با بازی کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علیرضا کمالی، اسماعیل خلج و ...، درباره یک تک‌تیرانداز ایرانی به نام عبدالرسول زرین است که در جنگ غوغا به پا کرده است و تمام عراقی‌ها دنبال او هستند تا از بین ببرندش. سرهنگ راشد خمیس داوطلب می‌شود تا او را از پا دربیاورد و...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: