کد خبر: ۸۸۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
تعداد بازدید: ۲۵۵
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که تیمش برابر استقلال اشتباهات بچه‌گانی انجام داده است.

حسینی: ما و استقلال به هم کادو دادیمبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که تیمش برابر استقلال اشتباهات بچه‌گانی انجام داده است.

مجتبی حسینی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: یکی از بازی‌های خوب ما بود. نیمه اول کاملا در اختیارمان بود. با یک سیستم خوب مقابل تیم خوب قرار گرفتیم و موقعیت‌هایی داشتیم. در نیمه دوم با اشتباه بچه‌گانه و کادویی که بازیکن ما داد، گل خوردیم اما با کادوی دروازه‌بان حریف گل تساوی را خوردیم. گل دوم هم را باز روی اشتباه بچه‌گانه گل دریافت کردیم که نباید در این سطح چنین اشتباهی پیش بیاید.

وی افزود: باید از زحمات تک تک بازیکنان تشکر کنم که خوب بازی کردند و برد را به تیم استقلال نیز تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص داوری این دیدار گفت: داوری خوب بود و فکر نکنم باشگاه ما چیزی گفته باشد. معمولا به خاطر دربی فشارهایی وارد می‌شود. فقط در بحث وقت‌های اضافه دوم با تعویض‌هایی که صورت گرفت، پنج دقیقه کم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: