کد خبر: ۸۸۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۱
ابطحی در نشست «انتخابات ۱۴۰۰؛ تهدید یا فرصت»:
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تسلیم شدن درست نیست باید برای هر چیزی که خلاف قانون اساسی و مردم است بجنگیم.

باید برای هرچیزی که خلاف قانون اساسی است بجنگیم/ با عدم مشارکت، «مردم‌سالاری» را حذف می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدعلی ابطحی در نشست مجازی « انتخابات ۱۴۰۰؛ تهدید یا فرصت» درباره اینکه گفته می‌شود رئیس جمهور اختیارات کامل ندارد، گفت: بله درست است رئیس جمهور اختیارات کاملی ندارد، بنابراین کسانی که کاندید می شوند باید به مردم راست بگویند عنوان کنند برای بخشی از مطالبات آمده‌اند و آنچنان که گفته می شود اختیارات کامل ندارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: تسلیم شدن درست نیست باید برای هر چیزی که خلاف قانون اساسی و مردم است بجنگیم.

وی درباره اینکه امروز اعلام می‌شود جامعه تمایلی به رای دادن ندارد، عدم مشارکت مردم به نفع چه کسی است، گفت: این که می‌گویند در انتخابات شرکت نمی کنیم برای یک جریانی مطلوب است؛ با چنین کاری ما دست به حذف مردم‌سالاری زدیم نباید بگذاریم چنین اتفاقی بیفتد.

ابطحی در خصوص اینکه چرا اصلاح طلبان ۴ الی ۸ سال از سیاست دوری نمی کنند تا با یک پوست‌اندازی جدید وارد عرصه شوند، گفت: سیاست یک فلسفه دارد این که ما بخواهیم صرفا برای رای آوری حضور داشته باشیم یا مبنای سیاسی؛ دو بحث جدا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: