کد خبر: ۸۸۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۳۷
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی را تبریک گفت.

پیام تبریک دکتر مونسان به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومیبه‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، در پیام تبریک دکتر علی‌اصغر مونسان آمده است:

«توسعه شتابان ابزارها و فناوری‌های ارتباطی چنان تأثیر شگرفی بر مناسبات جهانی گذاشته است که دیگر هیچ رویداد و تحولی را نمی‌توان بدون آن در نظر گرفت.

گسترش ارتباطات علاوه بر تسهیل و تسریع چرخه اطلاع‌رسانی که عاملی مهم در پیشرفت جوامع محسوب می‌شود، موجب هم‌گرایی ارتباطی میان ملت‌ها شده و در سایه این نزدیکی، نوعی برابری اطلاعاتی و فرهنگی را برای همگان فراهم کرده است.

در این میان روابط‌عمومی‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین کانال‌های ارتباطی میان سازمان‌ها، مخاطبان و رسانه‌ها، بیش از پیش نقش حلقه واسط را برای شکل‌گیری یک ارتباط سالم و روشنگرانه در جامعه ایفا کرده و بر همین سیاق، به ایجاد فضایی شفاف در جامعه کمک می‌کنند.

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به خانواده بزرگ و اثرگذار این عرصه تبریک می‌گویم و اعتلای نقش و جایگاه نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی کشور را برای خدمت‌رسانی افزون‌تر به مردم آرزومندم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: