کد خبر: ۸۸۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
تعداد بازدید: ۱۵۴
وزیر خارجه کشورمان اعلام کرد، در دیداری که امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با پاپ رهبر کاتولیک‌های جهان داشته در ارتباط با موضوع فلسطین رایزنی و گفت وگو کرده است.

گزارش توئیتری ظریف درباره دیدارهای امروزش با مقام‌های واتیکانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدجواد ظریف بعد از دیدار امروزش با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان و همچنین نخست وزیر و وزیر امور خارجه واتیکان در ارتباط با این دیدارها گفت: در این دیدار در مورد شرایط بین المللی، وضعیت تحریم ها، بحث اخلاق در جامعه جهانی و اهمیت حمایت از کانون خانواده و وضعیت فلسطین گفت وگو کردیم.

این دیپلمات عالی رتبه کشور افزود: بعد از دیدار با پاپ با نخست وزیر و وزیر امور خارجه واتیکان نیز دیدار داشتیم و در این دیدارها در مورد روابط ایران و واتیکان رایزنی و گفت وگو کردیم.

ظریف همچنین افزود: این دیدارها دیدارهای مهم و خوبی بود به خصوص در شرایط کنونی که مردم فلسطین در وضعیت تاسف باری هستند و وضعیت تحریم ها بر مردم لبنان اثر بسیار بدی گذاشته است و کلیسای کاتولیک نسبت به شرایط لبنان حساس است، گفت وگوهای خوبی صورت گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: