کد خبر: ۸۸۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۱۷۳
باشگاه پرسپولیس از وکلای پرونده گابریل کالدرون تایید حکم دادگاه CAS را دریافت کرد.

طلب ۱۴میلیارد تومانی پرسپولیس در صف مشکلات مالیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس در پرونده‌ای بین‌المللی دیگر که مربوط به شکایت گابریل کالدرون سرمربی پیشین آرژانتینی این تیم بود با شکست مواجه شد.

وکلای باشگاه پرسپولیس حکم قطعی طلب ۵۸۰ هزار دلاری به همراه سود پنج درصد سالیانه آن را دریافت کرده‌اند و منتظر تعیین زمان پرداخت آن هستند تا با مشکلات دیگر روبرو نشوند.

مبلغی که با احتساب ارزش دلار در بازار آزاد تهران حدود ۱۴ میلیارد تومان است و قرار است تا ۲۴ ماه می میلادی (سوم خردادماه) به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شود.

این بدهی جدید در حالی برای پرسپولیس در اولویت پرداخت قرار می‌گیرد که مدیران باشگاه با اعتراض اعضای تیم بابت عدم پرداخت مطالبات فصل جاری خود نیز روبرو شده‌اند و پولی هم برای حضور در نقل و انتقالات تابستانی ندارند.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر با درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس مبنی بر دریافت پاداش نایب قهرمانی خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ نیز مخالفت کرد.

این در حالی است که سرخپوشان از طریق فدراسیون فوتبال خواهان دریافت این پول از بانک‌های بین‌المللی در ترکیه، عمان یا مالزی بودند تا بتوانند مشکلات مالی خود را برطرف کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: