کد خبر: ۸۸۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۲۴
باشگاه پرسپولیس قید پیگیری شکایت از مجری صداوسیما را زد و برای این مجری قرار منع تعقیب صادر شد.

پرسپولیس قید پیگیری شکایت از مجری صداوسیما را زدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تابستان سال گذشته و بعد از چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر ایران بود که عبدالرضا امیراحمدی مجری برنامه «صبح بخیر» این قهرمانی را با بیان یک لطیفه، هدیه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به پرسپولیس عنوان کرد.

این شوخی برای چند هفته جنجالی و خبرساز بود و واکنش پرسپولیسی‌ها را در پی داشت. باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان جلوگیری از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه شد. سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به خاطر این اظهارنظر دعوت به تلویزیون را قبول نکرد و گفت تا زمان عذرخواهی این مجری، با سازمان صداوسیما همکاری نمی‌کند.

ایجاد هجمه گسترده علیه امیراحمدی، باعث شد این مجری با انتشار یک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کند اما پرسپولیسی‌ها خواهان عذرخواهی در همان برنامه «صبح بخیر ایران» شدند. این مجری به جای عذرخواهی در تلویزیون، کاری کرد که خشم بیشتر مسئولان باشگاه پرسپولیس را در پی داشت و در نهایت آنها را مجبور به شکایت کرد.

«خدا همه رفتگان را بیامرزد به خصوص مرحوم گالیله را». این جمله‌ای بود که امیراحمدی در واکنش به درخواست عذرخواهی پرسپولیسی‌ها به کار برد و باعث شد پروسه شکایت این باشگاه از وی حدود یک سال به طول انجامد.

با این حال و بعد از گذشت ماه‌ها، امیراحمدی اعلام کرد دادگاه برای او قرار منع تعقیب صادر کرده و پرونده ختم به خیر شده است. این مجری در برنامه امروز دوشنبه با تشکر از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: قاضی به باشگاه پرسپولیس گفت شما که ادعا دارید باشگاه بزرگی هستید، بعید است که با هر تلنگری ناراحت شوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
این اتفاقات برای پرسپولیس اول هر دهه میوفته، اول 1370 خونه نشین کردن پروین و اوجش 1373 و بازی معروف که با اینکه فحاشی گروهبان یکم امیر قلعه باعث جنجال شد حکم 5 سال محرومیت برای محرمی بریدن دو سال عابدزاده 1 سال فرشاد پیوس 1 سال شاهرودی که قبل از درگیری اخراج شده بود، حتی علی دایی 6 ماه محروم شد و گروهبان فقط شش ماه ، سال 1380 باز داستان علی پروین و باقی ماجرا رو براتون نگم ، الانم که رنگی شدن مجدد صنعت و معدن و بردهای طوفانی شله زرد من منتظر هفته آخر بودم دوستان خوب شد که وقت رو تلف نکردن تبریک به تمام لابی کارهای ایران که کاپیتان تیم ملی میدونه به کی باید رای بده و کی باشگاه عوض کنه تا بردهای 5 تا 5 تا جزئی از افتخارات نداشته اش بشه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: