کد خبر: ۸۸۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
تعداد بازدید: ۲۰۸
سرمربی تیم فوتبال ترابوزان اسپور ترکیه گفت: اگر مجید حسینی گزینه‌ای برای جدایی از ترابوزان دارد، به تصمیمش احترام می‌گذارم.

سرمربی باشگاه ترابوزان همچنان در انتظار پاسخ مدافع تیم ملی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، «عبدالله آوچی» سرمربی تیم فوتبال ترابوزان اسپور در مصاحبه‌ای به تشریح آخرین وضعیت بازیکنان تیمش پرداخت و به نام سیدمجید حسینی مدافع ایرانی ترابوزان هم اشاره کرد.

وی در این خصوص گفت: اینجا ترابوزان اسپور است و همه دوست دارند در این تیم بازی کنند. کمیل احمد و مجید حسینی بازیکنانی هستند که سال‌ها در ترابوزان بوده‌اند. اگر آنها گزینه‌ای برای جدایی از ترابوزان دارند، به تصمیمشان احترام می‌گذارم.

وی ادامه داد: ما همچنان منتظر این دو بازیکن هستیم ولی نفرات دیگری هم هستند که به آنها علاقه مند هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از تیم استقلال ایران راهی ترابوزان اسپور شد و سه فصل در این تیم توپ زد. قرارداد حسینی این فصل با ترابوزان به پایان رسید و وی تا امروز حاضر به تمدید قراردادش نشده است.

گفته می‌شود حسینی از ترکیه، یونان، بلژیک و حتی ایتالیا پیشنهاداتی دارد ولی تا الان چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: