کد خبر: ۸۸۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
تعداد بازدید: ۱۵۲
نیک زادثمرین در صحن مجلس مطرح کرد:
نائیب رئیس مجلس از اعلام آمادگی کمیسیون اقتصادی مجلس برای ارائه پیشنهادات متخصصان و کارشناسان در تکمیل طرح اهداف، ساختار و وظایف بانک مرکزی خبرداد.

اعلام آمادگی کمیسیون اقتصادی برای بررسی پیشنهادات متخصصان در موضوع طرح ساختار و وظایف بانک مرکزیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی نیک زادثمرین در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس آماده است درباره طرح بانکداری جمهوری اسلامی که همکاران زحمت کشیدند؛ نقطه نظرات متخصین، صاحب نظران، بخش خصوصی و دولتی، همچنین حوزه علمیه و اشخاص حقیقی و حقوقی را بشنود.

وی ادامه داد: افرادی که در این زمینه نظری دارند؛ می‌توانند در کمیسیون مطرح کنند. آقای دکتر بحرینی و آقای پورابراهیمی و کمیسیون اقتصادی در حال حاضر آماده شنیدن نقطه نظرات کارشناسی هستند. تصمیماتی را که با کارشناسی و با دقت برای بانکداری کشور گرفته می شود،اعمال خواهد شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از صاحبنظران در دانشگاه‌ها، در حوزه، بخش خصوصی و دولتی دعوت می‌کند و آماده شنیدن طرح‌ها و پیشنهادات است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: