کد خبر: ۸۸۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۹۲۶
پاک مهر در تذکر شفاهی:
یک نماینده مجلس گفت: فرهنگیان خواهان تعیین تکلیف اجرای رتبه بندی، ساماندهی نیروهای بلاتکلیف و بازمانده از قبولی های آزمون کتبی هستند.

رتبه‌بندی معلمان و ساماندهی نیروهای بلاتکلیف تعیین تکلیف شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدمحمد پاک مهر در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: تعیین تکلیف فرهنگیان مطالبه به حق آن هاست، اجرای رتبه بندی فرهنگیان، ساماندهی نیروهای بلاتکلیف و بازمانده از قبولی های آزمون کتبی و اعمال آخرین مدرک تحصیلی از جمله مواردی است که فرهنگیان خواهان آن هستند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضمن تشکر از تقدیم لایحه رتبه بندی فرهنگیان به مجلس اما این موضوع مطرح است که زمانی که اعتبار رتبه بندی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ لحاظ شده است آیا نباید دولت لایحه مذکور را دوفوریتی ارائه می کرد تا کام فرهنگیان هرچه زودتر شیرین شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: اعمال آخرین مدرک تحصیلی فرهنگیان با توجه به اختیار قانونی وزیر مطالبه به حق این قشر از جامعه است و باید هرچه زودتر نیروهای بلاتکلیف که با کمترین دریافتی در دورترین مناطق خدمت می کنند ساماندهی شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
همش حرف مفت ودر عمل ناچیز ودروغ است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: