کد خبر: ۸۸۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۴۷۵

بیانیه اعتدالگرایان و مستقلین شرق کشورشورای مرکزی مستقلین و اعتدالگرایان شرق کشور « خراسان رضوی» در پي ورود به فضاي انتخاباتي سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر و روستا بيانه اي را صادر نمود كه متن آن در پي مي آيد:

 

 

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم


مردم ولایتمدار و انقلابی خراسان رضوی
در آستانه اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گام دوم انقلاب قرارداریم.
بی شک این دوره از انتخابات از هرحیث دارای اهمیت بالایی است.
شورای مرکزی مستقلین و اعتدالگرایان شرق کشور « خراسان رضوی» در این مقطع حساس، تلاش برای مشارکت حداکثری ملت شریف ایران برای خلق حماسه ای ماندگار را ماموریت اصلی خود می‌داند.
در این مسیر آگاه سازی افکار عمومی برای تبیین اهمیت مشارکت حداکثری با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود از جمله فضای مجازی و رسانه های اجتماعی را بعنوان راهبرد اولویت دار پی میگیرد.
شورای مرکزی مستقلین و اعتدالگرایان شرق کشور ،« خراسان رضوی» فرمایشات و رهنمودهای امیر قافله و رهبر معظم انقلاب را بعنوان نقشه راه سیاسی قلمداد نموده و شاخص های هفت گانه رهبری رامبنای ارزیابی افراد شایسته و صالح برای انتخابات شورای شهر و روستا و گزینه نهایی ریاست جمهوری قرار می دهد.
ان شاالله به زودی در یک نشست رسانه ای برنامه های خودرا به استحضار مردم ولایتمدار خراسان رضوی خواهدرسید.، ۲۵ .۲. ۱۴۰۰

شورای مرکزی مستقلین و.
اعتدالگرایان شرق کشور
«خراسان رضوی »

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: