کد خبر: ۸۸۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
تعداد بازدید: ۱۹۳
جن ساکی در نشست خبری روز چهارشنبه خود گفت: حدود ۲۵ تماس بین مقامات آمریکا و همتایان آنها در اسرائیل، اردن، مصر، تونس و فلسطین برقرار شده است. وی ادامه داد: تنها در روز گذشته مقامات ارشد واشنگتن همچون جیک سالیوان مشاور امنیت ملی بایدن، ۱۰ تماس با همتایان خود برقرار کردند.

کاخ سفید: حدود ۲۵ تماس بین مقامات آمریکا و همتایان آنها در اسرائیل و فلسطین برقرار شده / به زودی سفیر ما در قدس برای تماس با مقامات مربوطه منصوب می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: سخنگوی کاخ سفید از ۲۵ تماس مقامات واشنگتن درباره وضعیت روزهای اخیر در سرزمین‌های اشغالی سخن گفت که هدف آن کاهش تنش بوده است.

جن ساکی در نشست خبری روز چهارشنبه خود افزود حدود ۲۵ تماس بین مقامات آمریکا و همتایان آنها در رژیم صهیونیستی، اردن، مصر، تونس و فلسطین برقرار شده است.

وی ادامه داد: تنها در روز گذشته مقامات ارشد واشنگتن همچون جیک سالیوان مشاور امنیت ملی بایدن، ۱۰ تماس با همتایان خود برقرار کردند.

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد: همچنین اعضای سفارت ما در قدس هم دسترسی لازم را در صحنه برای تماس با مقامات مربوطه دارند و به زودی هم سفیر ما در آنجا منصوب و مشغول به کار خواهد شد.

ساکی اظهار کرد: ما با کشورهایی چون مصر و قطر که بر حماس نفوذ قابل توجهی دارند، گفت‌وگو کردیم که هدف آن کاهش تنش برای محافظت از شهروندان غیرنظامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: