کد خبر: ۸۸۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۱۹۸
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دوست عزیزی که کمک مربی ایتالیا بوده و روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشسته بعد از اینکه واکسن کرونایش را بزند به ایران می‌آید و تا ‌آخر لیگ میهمان من هست. او مشاورم خواهد بود، چند سال روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشسته است.

مجیدی: جایگزین کمالوند از ایتالیا می‌آیدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دوست عزیزی که کمک مربی ایتالیا بوده و روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشسته بعد از اینکه واکسن کرونایش را بزند به ایران می‌آید و تا ‌آخر لیگ میهمان من هست. او مشاورم خواهد بود، چند سال روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشسته است.

فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین استقلال در مورد شرایط تیمش و بازی با ذوب آهن که هواداران را نگران کرد، و بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خوشامد می‌گویم به خبرنگاران عزیز که سرتمرین آمدید. با توجه به اینکه از آسیا برگشته بودیم در بازی با ذوب آهن خسته بودیم با این حال خوب بازی کردیم و 7-8 موقعیت گل داشتیم اگر دو موقعیت ما گل می‌شد الان همه به به چه چه می‌کردند. از بچه ها راضی هستم. اما اکنون همه تمرکز مان روی بازی با پرسپولیس است تا بازی خوبی انجام بدهیم و امیدوارم که یک بازی در خور نام استقلال انجام دهیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: