کد خبر: ۸۸۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
تعداد بازدید: ۸۲۴
سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: همه کاندیدا‌های جبهه اصلاحات ایران برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ ثبت نام می‌کنند و تصمیم گیری این جبهه برای رسیدن به کاندیدای واحد به بعد از ایام ثبت نام موکول شد.

همه نامزدهای جبهه اصلاحات ثبت نام می‌کنند / تصمیم گیری درمورد کاندیدای واحد به بعد از ثبت نام موکول شدسخنگوی جبهه اصلاحات گفت: همه کاندیدا‌های جبهه اصلاحات ایران برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ ثبت نام می‌کنند و تصمیم گیری این جبهه برای رسیدن به کاندیدای واحد به بعد از ایام ثبت نام موکول شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات در ارتباط با نحوه رسیدن این جبهه به یک کاندیدای واحد برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: به دلیل آنکه برخی از افرادی که توسط اعضای مجمع عمومی پیشنهاد و در لیست ۱۴ نفره جای گرفته بودند، تصمیم شان برای آمدن و یا نیامدن قبل از ثبت نام مشخص نشده بود، با پیشنهاد هیات رئیسه و تصویب مجمع عمومی رای گیری دوسوم، تصمیم گیری برای رسیدن به کاندیدا‌های نهایی جبهه اصلاحات ایران به بعد از زمان مقرر برای ثبت نام‌ها موکول شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: