کد خبر: ۸۸۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۴۰۸
پژمان جمشیدی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد در مورد دربی تهران صحبت کرد و آرزو کرد تیم محبوبش موفق باشد.

نظر ستاره پولساز سینمای ایران در مورد دربیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: پژمان جمشیدی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد در مورد دربی تهران صحبت کرد و آرزو کرد تیم محبوبش موفق باشد.

پژمان جمشیدی که حالا یکی از پولسازترین بازیگران سینمای ایران است در مورد دربی تهران گفت: به طور طبیعی همه طرفداران دو تیم دوست دارند تیمشان برنده دربی شود من هم به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی امیدوارم پرسپولیس این بازی را ببرد و هوادارانش را خوشحال کند.

وی اضافه کرد: البته امیدوارم در کنار این تمایل شخصی، دربی جمعه بازی خوبی از آب درآید و همه بینندگان تلویزیونی از تماشای آن لذت ببرند.

جمشیدی که سابقه حضور در چند دربی تهران را هم دارد، می‌خواهد با دوستانش جمعه‌شب به تماشای دربی حساس تهران بشیند و مسلماًَ مثل دربی‌های قبلی حرص و جوش زیادی هم هنگام تماشای بازی می‌خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: