کد خبر: ۸۸۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۲۱۰
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان سپاهان به شدت بد صحبت می‌کردند. اینجا زمین فوتبال است و جای بد صحبت کردن نیست.

بازیکنان سپاهان خیلی بد صحبت می کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، سیامک نعمتی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان گفت: متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. حق ما بردن در این بازی بود اما در دقایق پایانی عقب کشیدیم و فکر می‌کنم به همین دلیل ضربه خوردیم.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: سپاهان موقعیت زیادی نداشت و ما بد گل خوردیم. تساوی این بازی حسرت بزرگی برای ما شد. این بازی برای ما مهم‌تر از دربی با استقلال بود.

نعمتی درباره احساس درد از ناحیه کتف خود تصریح کرد: دقیقه ۹۰ روی کتفم پایین آمدم و فردا باید آزمایش بدهم. امیدوارم مشکلی نباشد.

وی درباره درگیری و تنش فیزیکی بازیکنان دو تیم در پایان بازی تصریح کرد: نمی‌دانم چه کسی درگیری را شروع کرد اما بازیکنان سپاهان به شدت بد صحبت می‌کردند. اینجا زمین فوتبال است و جای بد صحبت کردن نیست. ما رفیق همدیگر هستیم و نباید این گونه صحبت کنیم. یکی از بازیکنان سپاهان به من گفت چرا زمین می‌خوری. کتف من آسیب دیده بود و باید تعویض می‌شدم. حرف‌هایی می‌زدند که واقعا نباید زده می‌شد. فکر نکنم بازیکنان ما حرف خاصی زده باشند و بازیکنان سپاهان شلوغ کردند. باید حرف‌ها را داخل زمین می‌زدند که بیرون زمین زدند.

نعمتی در واکنش به صحبت‌های محرم نویدکیا درباره زمین خوردن بازیکنان پرسپولیس گفت: من در زمین بودم و چنین چیزی نشنیدم. پرسپولیس را چهار پنج سال است که همه می‌بینند و می‌شناسند. ما مخالف وقت‌کشی هستیم. یکی از افرادی که زمین افتاد خود من بودم که در دو صحنه آسیب دیدم و نمی‌توانستم بلند شوم. دنبال بردن بودیم و حیف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: