کد خبر: ۸۸۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
تعداد بازدید: ۱۹۸
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر امور خارجه اعلام کرد، به هیچ وجه قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.

نماینده قصرشیرین: ظریف گفت هرگز کاندیدا نمی‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزیر امور خارجه اعلام کرد، به هیچ وجه قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.

 

شهریار حیدری، نماینده مردم قصر شیرین در مجلس:

*(در خصوص جزئیات جلسه این کمیسیون با حضور ظریف امور خارجه): در این جلسه تحقیق و تفحص از مرکز بررسی تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری که مسئولیت ضبط و نگهداری فایل صوتی ظریف را داشت، به تصویب رسید تا مشخص شود چه کسانی اقدام به پخش این فایل صوتی کرده‌اند.

* ۱۳ نفر از نمایندگان از وزیر خارجه در مورد فایل صوتی سوال کردند، که ظریف پاسخ داد این فایل صوتی برای انتقال تجربه بود و من از پخش آن بی اطلاع هستم.

* وزیر امور خارجه اعلام کرد قصد تضعیف سردار سلیمانی را نداشتم، اما پاسخ‌های ظریف برای سوال کنندگان قانع کننده نبود.

* ظریف همچنین اعلام کرد، به هیچ وجه قصد حضور در انتخابات را ندارد و با این صحبت‌ها قصد دوقطبی کردن فضای انتخابات را نداشته است.

انتشار فایل صوتی عمدی نبود

محمود عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

* ظریف انتشار،فایل صورتی را عمدی ندانست و معتقد بود در انتشار آن یک نوع شلختگی رخ داد.

* اعضای کمیسیون امنیت ملی اعتقاد داشتند انتشار فایل صوتی عمدی بوده و طراحی برای دوقطبی سازی جامعه در آستانه انتخابات بوده است.

* باید رئیس جمهور شخصاً در خصوص انتشار این فایل پاسخگو باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: