کد خبر: ۸۸۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۵۹
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از برگزاری کنکور سراسری در روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ تیر با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

اعلام زمان برگزاری کنکور سراسری، آزمون‌های آموزش و پرورش و وزارت علومبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا :علیرضا رئیسی درباره برگزاری آزمون های مختلف توضیح داد: آزمون ها به دو قسمت تقسیم می شوند. آزمون های آموزش و پرورش و آزمون های وزارت علوم و سایر سازمان ها. مهمترین های آنها کنکور سراسری است که در همان زمان مصوب برگزار می شود.

رئیسی ادامه داد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته هم در روزهای ۶، ۷ و ۸ مرداد برگزار می شود. آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۲۲ مرداد برگزار می شود، آزمون کانون وکلا دادگستری ۲۵ تیر برگزار می شود و آزمون نظام مهندسی نیز در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مرداد برگزار می شود.

معاون وزیر بهداشت گفت: در مورد آزمون های تخت نظارت وزارت آموزش و پرورش، نیز آزمون پایه نهم به صورت حضوری در تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد برگزار می شود و آزمون پایه دوازدهم نیز به صورت حضوری از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد برگزار می شود.

وی ادامه داد: آزمون سنجش ملی پایه ششم نیز ۲۵ اردیبهشت به صورت حضوری برگزار می شود. آزمون سمپاد در تاریخ ۲۰ و ۲۱ خرداد و آزمون مرحله دوم آلمپیاد علمی دانش آموزان در تاریخ ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت و آزمون مرحله دوم آن ۲۳ تا ۲۵ خرداد به صورت حضوری برگزار می شود.

رئیسی گفت: آزمون های استخدامی و آزمون های دیگری هم هستند که با تعداد کم برگزار می شود، در مورد آنها هم تصمیماتی گرفته شده که متعاقبا اعلام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: