کد خبر: ۸۸۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۷
پرسپولیس در شرایطی روز یکشنبه باید برابر سپاهان در جدالی سرنوشت ساز حاضر شود که در اردوی این تیم سه بازیکن مصدوم حضور دارند.

وضعیت حضور مصدومان پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس پیش از دیدار مقابل سپاهان هستند که این روزها تمرینات آماده‌سازی و اختصاصی خود را زیر نظر کادرپزشکی دنبال می‌کنند.

در این رابطه گفته می‌شود احتمال حضور کمال کامیابی‌نیا و سیدجلال حسینی مقابل سپاهان زیاد است ولی نوراللهی شاید شرایط همراهی این تیم را برابر این حریف نداشته باشد.

نوراللهی برابر الریان قطر نیز در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مصدومیت غایب بود و باید دید در ادامه شرایط او به چه شکل خواهد بود.

هافبک گلزن پرسپولیس که در این فصل ۶ گل به ثمر رسانده، دو فصل قبل در نقش جهان در دقیقه ١٢٠ با گل خود زمینه صعود سرخپوشان به فینال حذفی را فراهم کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: