کد خبر: ۸۸۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۱۶۵
سه نماینده ارشد جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به انقضای قریب‌الوقوع توافق سه‌ماهه ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، طی نامه‌ای به وزیر خارجه ایالات متحده از رویکردهای واشنگتن در قبال تهران ابراز نگرانی کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سه نماینده ارشد جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به انقضای قریب‌الوقوع توافق سه‌ماهه ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، طی نامه‌ای به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه ایالات متحده از رویکردهای واشنگتن در قبال تهران ابراز نگرانی کردند.

این سه قانون‌گذار خواستار اقدام‌ واشنگتن برای اطمینان از دسترسى آژانس بین‌المللى انرژى اتمى به سایت‌هاى هسته‌اى ایران شدند.

این نامه توسط «مایکل مک‌کال»، «جو ویلسون» و «استیو شابوت» امضا شده و در آن درخواست دستیابی به توافقی قوی‌تر و طولانی‌تر با ایران مطرح شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: