کد خبر: ۸۸۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۹
کادر پزشکی پرسپولیس در تلاش است تا سه بازیکن مصدوم این تیم به بازی با سپاهان برسند.

تلاش پزشکان پرسپولیس برای بازگشت سه ستارهبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: کادر پزشکی پرسپولیس در تلاش است تا سه بازیکن مصدوم این تیم به بازی با سپاهان برسند.

تیم پرسپولیس در حالی اولین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد که میلاد سرلک مثل روز گذشته در تمرین حضور داشت اما آسیب دیدگی سیدجلل حسینی، احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا همچنان پابرجاست.

دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس در این خصوص گفت: در گوا با توجه به شرایط جوی، فشار مسابقات و برخوردهای جریان مسابقه، 4 نفر از بازیکنان دچار آسیب دیدگی شدند که بلافاصله اقدام‌های پزشکی برای بازگشت هر چه سریعتر آن‌ها آغاز شد. خوشبختانه باید اعلام کنم آقای میلاد سرلک از امروز به تمرینات گروهی برگشتند و تمام تلاش و برنامه فشرده ما روی این مساله متمرکز است که با دعای هواداران، آقایان، سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی برای بازی با سپاهان در اختیار کادر فنی قرار بگیرند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: برای ریکاوری و تغذیه بازیکنان، نکات ویژه‌ای را لحاظ کرده‌ایم تا بازیکنان از ناحیه بازی‌های سنگین و فشردگی مسابقات دچار مشکل نشوند و بازی‌های باقیماده را به خوبی پشت سر بگذاریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: