کد خبر: ۸۸۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
تعداد بازدید: ۱۷۷
نتیجه بازی رفت سپاهان و پرسپولیس صفر _ صفر شد و در این بازی با وجود نیاز دو تیم به برد خطر یک تساوی بدون گل دیگر دو تیم را تهدید می‌کند.

صفر - صفر؛ نتیجه مورد علاقه پرسپولیس و سپاهان!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: پرسپولیس و سپاهان در حالی به میزباین سپاهان به مصاف هم می روند که هر دو تیم دنبال ۳ امتیاز بازی هستند تا صدرنشین جدول باشند اما حساسیت بالای این بازی باعث می شود تا مربیان دو تیم احتیاط کنند و مثل بازی رفت ممکن است شاهد یک صفر - صفر دیگر باشیم.

نتیجه ای که در گذشته هم مورد علاقه مربیان تاریخ دو تیم بوده و از ۱۹ بازی که در لیگ برتر به میزبانی سپاهان برگزار شده ۵ دیدار بدون گل پایان یافته است. پرتکرار ترین نتیجه تقابل های پرسپولیس و سپاهان در اصفهان نتیجه صفر - صفر است بعید نیست این بازی هم بدون گل تمام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: