کد خبر: ۸۸۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۱۹۵
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه عزم این تیم برای قهرمانی در آسیا جزم است، گفت: با بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود به صورت کتبی و شفاهی مذاکره کرده‌ایم.

تمام بازیکنانمان را می‌خواهیم/ دیپلماسی در واکنش به شکایت هندی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، ابراهیم شکوری ظهر امروز در یک نشست خبری حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس باشد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره حضور این تیم در کشور هند برای برگزاری متمرکز بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: این انتخابی بود که ما را به چالش انداخت. شهر گوا ناشناخته بود که باعث شد تیم ما با مشکلاتی روبرو شود. خوشبختانه در ۲۱ روزی که آنجا بودیم توانستیم با حمایت هواداران و تلاش اعضای تیم صعود مقتدرانه با پنج پیروزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس عزم خود را جزم کرده است تا قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. عملکرد ما و صعود با ۱۵ امتیاز نشان می‌دهد عزم خودمان را جزم کرده ایم.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات پرسپولیس برای تابستان پیش رو تصریح کرد: درباره این موضوع هم کتبی و هم شفاهی با بازیکنانی که باید تمدید کنیم صحبت کرده ایم تا به باشگاه مراجعه کنند. من خودم ۲۱ روز در کشور هند و همچنین سه چهار روز قرنطینه در تهران با آنها صحبت کردم. باشگاه می خواهد تمام بازیکنانش را حفظ کند. این موضوع خواسته مدیریت و کادر فنی است. ما منتظریم که بازیکنان برای تمدید قرارداد بیایند.

شکوری درباره پیشنهاد بعضی از باشگاه ها به بازیکنان پرسپولیس، یادآور شد: بازیکنان ما فینالیست آسیا هستند و همچنین برای قهرمانی در لیگ برتر ایران هم تلاش می کنند. طبیعی است که از تیم های دیگر پیشنهاد داشته باشند. پیشنهاد آنها هم شاید نجومی باشد اما می خواهیم بازیکنان با عِرقی که دارند بیایند و تمدید کنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر ادامه همکاری با کارگزار باشگاه و همچنین احتمال قرارداد با یک اپراتور تصریح کرد: قرارداد با کارگزار سه ساله است. شرایط ادامه همکاری را دو هفته پیش برای آنها ارسال کردیم تا قرارداد را ادامه دهیم. کارگزار به تمام موارد عمل کرده است؛ حتی بیشتر از مقدار تعیین شده اما ادامه همکاری باید بررسی شود.

شکوری درباره شکایت باشگاه گوا هند از باشگاه پرسپولیس ادامه داد: آنها بر اساس یک اتفاق از ما شکایت کردند. از ما شکایت داشتند که از طریق دیپلماسی اقدام کردیم و اقدام می کنیم. آقای حسین پور بطور تخصصی در این باره امروز صحبت می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: