کد خبر: ۸۸۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۵۷۰
گوشی‌های سامسونگ گلکسی S۲۰، سری S۲۱ و Z Fold۲ بسته امنیتی دریافت می‌کنندجدیدترین دستگاه‌های سامسونگ که بسته امنیتی را دریافت کرده اند، سری گلکسی S۲۰، سری S۲۱ و Z Fold۲ هستند. فارغ از امنیت بهتر، سری S۲۱ و Z Fold۲ در دوربین‌های خود بهبود یافته و عملکرد به اشتراک گذاری سریعی دارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، گوشی‌های سامسونگ گلکسی S۲۰، سری S۲۱ و Z Fold۲ بسته امنیتی دریافت می‌کنندجدیدترین دستگاه‌های سامسونگ که بسته امنیتی  را دریافت کرده اند، سری گلکسی S۲۰، سری S۲۱ و Z Fold۲ هستند. فارغ از امنیت بهتر، سری S۲۱ و Z Fold۲ در دوربین‌های خود بهبود یافته و عملکرد به اشتراک گذاری سریعی دارند.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در حال حاضر این به روزرسانی در دسترس واحد‌های اروپایی قرار گرفته است.

گوشی‌های سامسونگ گلکسی S۲۰
سری S۲۱ دارای شماره ساخت به روزرسانی G۹۸xBXXU۳AUDA است که اندازه آن کمتر از ۱ گیگابایت است. به روزرسانی Z Fold۲ با شماره ساخت F۹۱۶BXXU۱DUDA ارائه می‌شود و وزن آن کمی بیش از ۴۹۳ مگابایت است. تغییرات مذکور، مشابه سری S۲۱ است.

 

سری S۲۰ دارای به روزرسانی G۹۸xxXXU۷DUDB با حجم ۳۹۵ مگابایت است که دارای تغییرات جزئی است که در آن جزئیات مربوط به پیشرفت‌های پایداری و آخرین وصله امنیتی ارائه شده است، اگرچه پیشرفت‌های دوربین از S۲۱ و Z Fold۲ در اینجا وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: