کد خبر: ۸۸۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
تعداد بازدید: ۲۰۷
خالد الشنیف خبرنگار معروف عربستانی در صفحه شخصی خود در توئیتر مدعی شد که بازی تراکتور با النصر عربستان و بازی استقلال با الهلال عربستان در یک کشور بی‌طرف(قطر) برگزار خواهد شد. تیم‌های ایرانی و عربستانی‌ سال‌هاست که در خانه همدیگر بازی نکرده و در یک زمین بی طرف بازی‌های نمایندگان دو کشور برگزار می‌شود.

خبرنگار عربستانی: بازی تراکتور با النصر و استقلال با الهلال در یک کشور بی‌طرف برگزار می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: خبرنگار عربستانی مدعی شد بازی تیم‌های ایران و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا در یک کشور بی‌طرف برگزار می‌شود.


خالد الشنیف خبرنگار معروف عربستانی در صفحه شخصی خود در توئیتر مدعی شد که بازی تراکتور با النصر عربستان و بازی استقلال با الهلال عربستان در یک کشور بی‌طرف(قطر) برگزار خواهد شد.

تیم‌های ایرانی و عربستانی‌ سال‌هاست که در خانه همدیگر بازی نکرده و در یک زمین بی طرف بازی‌های نمایندگان دو کشور برگزار می‌شود.

روز گذشته مدیر عامل باشگاه النصر عربستان گفته بود که تیمش در کشور عربستان با تراکتور بازی خواهد کرد و نسبت به برگزاری بازی در یک زمین بی طرف واکنش نشان داده بود.

این در حالی است که این مرحله تک بازی و در خانه تیم‌های صدرنشین برگزار می‌شود، تراکتور در عربستان باید به مصاف النصر رفته و الهلال هم مهمان استقلال شود، اما بعید ‌است کنفدراسیون فوتبال آسیا رویه چند سال اخیر خود را تغییر دهد و به نظر می‌رسد این دو بازی در کشور قطر که در این مرحله تیمی هم ندارد، انجام گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: