کد خبر: ۸۸۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۲۴۳
وزیر خارجه آمریکا اظهار کرد: دولت جو بایدن، به جد برای ایجاد روابط سازنده‌تر با مسکو به شرط این‌که تعهدات بین‌المللی‌اش را اجرا کند، تلاش می‌کند. مواضع بلینکن قبل از سفر به کی‌یف مطرح می‌شود؛ جایی‌که بار دیگر حمایت واشنگتن از اوکراین را در تقابل با روسیه اعلام خواهد کرد و خواهد گفت، کشورش آماده ارائه حمایت نظامی بیشتر از کی‌یف است.

بلینکن: آمریکا و شرکایش آماده توسعه روابط با روسیه هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر خارجه آمریکا اظهار کرد: دولت جو بایدن، به جد برای ایجاد روابط سازنده‌تر با مسکو به شرط این‌که تعهدات بین‌المللی‌اش را اجرا کند، تلاش می‌کند.

به گزارش شبکه المیادین، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا این آمادگی مشروط برای تلاش جهت روابط سازنده‌تر با روسیه را در توییتر اعلام کرد.

مواضع بلینکن قبل از سفر به کی‌یف مطرح می‌شود؛ جایی‌که بار دیگر حمایت واشنگتن از اوکراین را در تقابل با روسیه اعلام خواهد کرد و خواهد گفت، کشورش آماده ارائه حمایت نظامی بیشتر از کی‌یف است.

تنش بین مسکو و واشنگتن در خصوص اختلافات بر سر اوکراین به اوج خود رسید. سرنوشت الکسی ناوالنی، اتهمات جاسوسی و مداخله در انتخابات و حملات سایبری منسوب به روسیه از نقاط اختلاف آمریکا و روسیه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: