کد خبر: ۸۸۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
تعداد بازدید: ۲۵۱
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از انسداد محورهراز تا اطلاع ثانوی و ایمن سازی کامل مسیر خبر داد.

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / انسداد محور «هراز» تا اطلاع ثانوی/ پیش‌بینی بارش و وزش باد در جاده‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از انسداد محورهراز تا اطلاع ثانوی و ایمن سازی کامل مسیر خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های کشور در جریان است.

رئیس‌مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: جاده هراز که از چند روز گذشته به علت ریزش سنگ بسته شده تا اطلاع ثانوی و ایمن سازی کامل مسیر مسدود است ‌و‌ امکان تردد در آن وجود ندارد.

وی گفت: مسیرهای جایگزین برای تردد جاده فیروزکوه و آزادراه تهران شمال (جاده چالوس ) است.

سرهنگ شیرانی به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و بارندگی در جاده های استان‌های شرقی و شمالی و مرکزی کشور و همچنین احتمال بروز پدیده گردوخاک و کاهش میدان رانندگی اشاره و خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده‌ها به علت بارش وجود دارد بنابراین توصیه پلیس،آمادگی کامل رانندگان در تردد در این شرایط و رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب در رانندگی است.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: