کد خبر: ۸۸۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۱۶۱
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کیفیت بازی‌ها نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر است و گروه ما از ابتدا هم شرایط خاص خودش را داشت.

کیفیت بازی‌ها خیلی بهتر از قبل شده است/ دنبال پایان خوب هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، سیامک نعمتی با حضور در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و الریان قطر در هفته ششم رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا گفت: فکر می‌کنم بازی‌های این فصل کیفیت بالاتری نسبت به سال‌های گذشته داشت و ما هم کار سختی در گروه خودمان داشتیم. نسبت به سال‌های قبل کیفیت تیم‌ها خیلی خوب است.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس افزود: امیدوارم بتوانیم در ادامه مثل شرایطی که از ابتدا داشتیم پیش برویم و به فینال برسیم تا به قهرمانی آسیا هم دست پیدا کنیم. مسابقات را خیلی خوب شروع کردیم و امیدوارم فردا هم بتوانیم در مرحله گروهی بازی‌ها را خیلی خوب تمام کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: