کد خبر: ۸۸۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۱۷۲
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش باران همراه با رعدوبرق و وزش بادهای شدید در نوار غربی و مناطق مرکزی کشور تا فردا تدوام دارد.

وضعیت آب و هوا، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ادامه بارش‌های پراکنده در نوار غربی، مناطق مرکزی و شرق کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش باران همراه با رعدوبرق و وزش بادهای شدید در نوار غربی و مناطق مرکزی کشور تا فردا تدوام دارد.

«فریبا گودرزی» گفت: امروز در شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، برخی مناطق در مرکز و شرق کشور، هم چنین شمال فارس و سواحل دریای خزر افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت و در سواحل شمالی کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید: 

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / وزش باد شدید و بارندگی در جاده‌ها از امروز/ «هراز» همچنان مسدود است

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی آسمان تهران امروز ابری است و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت:طی امروز و فردا سواحل دریای خزر متلاطم و مناطق دور از ساحل نسبتا مواج پیش‌بینی می‌شود و در روزهای جمعه و شنبه مناطق دور از ساحل گاهی متلاطم خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: