کد خبر: ۸۸۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۲۱۷
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ادامه انسداد محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت خبر داد.

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / وزش باد شدید و بارندگی در جاده‌ها از امروز/ «هراز» همچنان مسدود استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ادامه انسداد محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به‌ انسدادجاده هراز اشاره و اظهار داشت: محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت به علت ریزش سنگ از روز گذشته مسدود شده و عوامل راهداری و پلیس راه در حال تلاش برای رفع مشکل و بازگشایی مسیر هستند.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات ایمن سازی مسیر به سرعت در حال انجام است و پس از اطمینان از رفع خطر مسیر بازگشایی می‌شود، تصریح کرد: مسیرهای جایگزین جهت تردد جاده فیروزکوه و آزادراه تهران شمال (جاده چالوس) است.

سرهنگ شیرانی اعلام کرد:با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و بارندگی که از امروز چهارشنبه در جاده‌های استان‌های نیمه غربی کشور شروع ‌و تا روز جمعه به تدریج استان‌های شمالی و مرکزی و شرقی کشور را در بر می‌گیرد‌ توجه‌‌ ‌به این مطلب ضروری است که رانندگی در این شرایط نیازمند آمادگی و احتیاط بیشتری است.

وی خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و افزایش فاصله طولی با خودروی جلویی در پیشگیری از تصادفات تاثیرگذار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: