کد خبر: ۸۸۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید: ۱۷۹
راننده پاکدست ابهری، کیف حاوی یک میلیارد تومان پول و یک کیلو طلا را به صاحبش بازگرداند.

راننده پاکدست اموال میلیاردی مسافر حواس پرت را به صاحبش بازگرداندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا :این روزها که مردم ایران زیر فشارهای اقتصادی فراوان قرار داشته و شمشیر تیز کرونا هر روز برنده‌تر از روزهای قبل بر سر معیشت و زندگی آنان فرود می‌آید، هستند کسانی که علی‌رغم همه مشکلات هنوز هم ردای مردانگی و شرافت بر تن دارند و هیچ مادیاتی نیست که آن‌ها را وسوسه کرده و دنیا را جایگزین آخرت‌شان کنند.

یکی از این مردان نیک روزگار که طی روزهای گذشته رفتار نیکش نقل محافل ابهر است، محمد ترکی راننده‌ای است که پول و طلای هنگفت نتوانست او را وسوسه کند.

قضیه از این قرار است که محمد ترکی، راننده پاکدست ابهری یک کیف پول حاوی یک میلیارد تومان پول و یک کیلو طلا را که در اتوبوس خود پیدا کرد اما بلافاصله به دنبال صاحب آن گشته و در نهایت کیف را تحویل صاحبش می‌دهد.

در همین راستا، عوامل  راهداری و حمل‌ونقل شهرستان ابهر از راننده امین ابهری، بابت پیدا کردن کیف یکی از مسافران و تحویل آن به صاحبش، طی مراسمی از پاکدستی این راننده تقدیر و قدردانی به عمل آوردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: