کد خبر: ۸۸۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۱۹۲
مصدق:
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: مهم‌ترین خصوصیات و لازمه فعالیت در دستگاه قضایی رفتار مناسب و حُسن خلق است.

مشارکت، لازمه مدیریت در دستگاه قضایی است/ کارکنان دستگاه قضایی باید رفتار مناسب و حُسن خلق داشته باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری، در نطق پیش از دستور اولین حضورش در جلسه هیات عمومی دیوان عدالت اداری، ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) به ذکر حدیثی (إِنْ‌ أَحْسَنَ‌ الْحَسَنِ‌، الْخُلُقُ‌ الْحَسَنُ) از آن حضرت پرداخت و گفت: مهمترین حُسن‌ها اخلاق نیکو است و از مهمترین خصوصیات و لازمه فعالیت در دستگاه قضایی می‌باشد.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه حجم زیاد پرونده‌ها و تعداد مراجعات در دستگاه قضایی، موجب افزایش خستگی کارمندان می‌شود، تاکید کرد: این حجم از کار نباید موجب بد رفتاری کارمندان با مراجعین باشد چرا که همان طور که قانون مهم است اخلاقیات هم مهم است و نباید موجبات نارضایتی مردم از دستگاه قضایی شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق مشارکت را لازمه مدیریت در دستگاه قضایی دانست و افزود: بدون همکاری و مشارکت همه پرسنل قضاییی و اداری امکان مدیریت وجود ندارد و باید مشکلات را جویا شد و راهکارهای مناسبی با همفکری و مشارکت برای آن اتخاذ کرد.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان به تسریع در رسیدگی به پرونده‌های هیات عمومی تاکید کرد و گفت: خروجی جلسات هیات عمومی را باید طوری هدایت کنیم که در راه رضای خدا و حل مشکلات مردم باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: