کد خبر: ۸۸۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۱۴۴
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: ۵ تبعه هندی مبتلا به کرونا در این استان شناسایی شدند که ابتلای این افراد به ویروس جهش یافته در دست بررسی است.

شناسایی ۵ تبعه هندی مبتلا به کرونا در بوشهر / ستاد کرونا: ابتلای آن‌ها به ویروس جهش یافته در دست بررسی استبه گزارش خبرداغ به نقل از صداوسیما: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: ۵ تبعه هندی مبتلا به کرونا در این استان شناسایی شدند که ابتلای این افراد به ویروس جهش یافته در دست بررسی است.

سعید کشمیری بیان کرد: در پی اطلاع از اقامت تعدادی از اتباع هندی در یکی از مراکز اقامتی در شهر بوشهر، بلافاصله بازرسان بهداشتی به محل مراجعه و از آن‌ها نمونه بیمار یابی گرفتند.

وی افزود: در این اقامتگاه حدود ۲۰ نفر از اتباع هندی حضور داشتند که نمونه آزمایش ۵ نفر از آن‌ها مثبت اعلام شد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: نمونه آزمایش این افراد برای بررسی بیشتر و تعیین سوش و نوع ویروس به تهران ارسال شده و ابتلای آن‌ها به ویروس جهش یافته در دست بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: