کد خبر: ۸۸۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۲۲۲
سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور به وزارت اطلاعات دستور دادند تا عوامل توطئه فایل صوتی ظریف را شناسایی کنند. این ربایش اسناد به اعتقاد ما توطئه‌ای علیه نظام، دولت، و انسجام داخلی و نهاد‌های کارآمد و علیه منافع ملی ما است.

ربیعی: فایل صوتی اظهارات ظریف به سرقت رفته / روحانی به وزارت اطلاعات دستور داده تا ربایندگان این فایل را شناسایی کندسخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور به وزارت اطلاعات دستور دادند تا عوامل توطئه فایل صوتی ظریف را شناسایی کنند. این ربایش اسناد به اعتقاد ما توطئه‌ای علیه نظام، دولت، و انسجام داخلی و نهاد‌های کارآمد و علیه منافع ملی ما است.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی با اشاره به فایل صوتی ظریف گفت: این فایل توسط رسانه پترو دلاری کینه توز که با دلار نفتی اداره می‌شود منتشر شده است، همین امر نشانگر توطئه‌آمیز بودن ربایش و پخش گزینشی این مصاحبه است. رئیس‌جمهور به وزارت اطلاعات دستور دادند تا عوامل توطئه را شناسایی کنند. این ربایش اسناد به اعتقاد ما توطئه‌ای علیه نظام، دولت، و انسجام داخلی و نهاد‌های کارآمد و علیه منافع ملی ما است.

بیشتر بخوانید: 

حمله تند محسن رضایی به ظریف بعد از انتشار فایل صوتی

وی افزود: البته ما منتظر خواهیم بود دکتر ظریف به به ایران بازگردد و توضیحات لازم در زمینه سوءبردشت‌ها را ارائه خواهند داد. این مصاحبه زیرنظر مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌حمهوری برای تاریخ شفاهی ۸ ساله دولت انجام شده است.

او تاکید کرد که این فایل به سرقت رفته و متنشر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: