کد خبر: ۸۸۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۲۹۸
اندکی پس از اعلام نام فیلم «یک دور دیگر» به عنوان برنده اسکار، هالیوود اعلام کرد نسخه انگلیسی این فیلم ساخته می‌شود و لئوناردو دی‌کاپریو نیز امیدوار است بتواند در این بازسازی در نقش اصلی ظاهر شود.

دی‌کاپریو مشتاق بازی در نسخه هالیوودی «یک دور دیگر»به گزارش خبرداغ به نقل از مهر:در حالی که فیلم «یک دور دیگر» به عنوان بهترین فیلم بین‌المللی، اسکار ۲۰۲۱ را به دانمارک برد تلاش برای ساخت این فیلم در هالیوود بالا گرفته است.

طبق اعلام ورایتی گفته می‌شود لئوناردو دی‌کاپریو نیز امیدوار است بتواند در این بازسازی در نقش اصلی که در نسخه دانمارکی مدس میکلسن در آن بازی کرده بود، ظاهر شود و کمپانی فیلمسازی «اپیان وی» متعلق به دی‌کاپریو در رقابتی جدی با کمپانی جیک جیلنهال و الیزابت بنکس موفق شده است حقوق این فیلم را خریداری کند. 

توماس وینتربرگ که برای کارگردانی «دور دیگر» نامزدی اسکار در بخش کارگردانی را هم کسب کرد، در فیلم جدید تهیه‌کننده اجرایی خواهد بود. او همچنین در کنار توبیاس لیندهولم نویسنده فیلمنامه «یک دور دیگر» هم بود. هنوز کارگردان و نویسنده فیلم بازسازی معرفی نشده‌اند.

در مراسم اسکار وینتربرگ در سخنانی احساسی جایزه‌اش را به دختر فقیدش آیدا اهدا کرد. این دختر ۱۹ ساله چهار روز پس از شروع فیلمبرداری بر اثر تصادف جان‌باخت.

وینتربرگ گفت: «می‌خواستیم فیلمی بسازیم که در ستایش از زندگی باشد و در نهایت فیلم را برای او ادامه دادیم. به یاد او. این فیلم یادمانی از دخترم است. تو هم بخشی از این معجزه هستی. شاید جایی به نوعی در این موفقیت تاثیر گذاشتی.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: