کد خبر: ۸۸۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۷۴
استاندار تهران گفت: تمدید وضعیت موجود برای هفته آینده نیز مورد درخواست ماست. وی گفت: اگر اکنون میزان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی در تهران به هفتاد درصد رسیده به خاطر این است که حضور نیرو‌ها را بر سرکار ادارات و دستگاه‌ها یک سوم کرده ایم و مشاغل گروه‌ها به غیر از گروه یک تعطیل هستند و نظارت‌های ما تشدید پیدا کرده است.

استاندار تهران: درخواست ما تمدید محدودیت ها برای هفته آینده استبه گزارش خبرداغ به نقل از صدا و سیما: استاندار تهران گفت: تمدید وضعیت موجود برای هفته آینده نیز مورد درخواست ماست.

انوشیروان محسنی بندپی، گفت: این وضعیت تا رسیدن به حالتی که فرآیند‌ها را نزولی کنیم، باید رعایت شود و اعمال محدودیت‌ها می‌تواند کمک کند.

وی گفت: اگر اکنون میزان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی در تهران به هفتاد درصد رسیده به خاطر این است که حضور نیرو‌ها را بر سرکار ادارات و دستگاه‌ها یک سوم کرده ایم و مشاغل گروه‌ها به غیر از گروه یک تعطیل هستند و نظارت‌های ما تشدید پیدا کرده است.

استاندار تهران افزود: معاونان بهداشتی دانشگاه‌ها شبانه روزی بر رعایت شیوه نامه‌ها نظارت می‌کنند تا بعد از یک هفته دیگر به کنترل و مهار این موج امیدوار باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: