کد خبر: ۸۸۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۴
دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ از بازداشت دو عضو شورا و معاونین شهردار شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: در این میان ۹ تن از کارکنان مدیریت شهری شهر جدید به اتهام رشوه بازداشت شدند.

بازداشت ۹ نفر از کارکنان شهرداری پردیس به اتهام رشوهبه گزارش خبرداغ،  محمد امین عبدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ، گفت: تعدادی از اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری شهر جدید هشتگرد بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: امروز دو نفر از اعضای شورای شهر، دو نفر از معاونان شهردار، شهردار سابق به همراه تعدادی از کارکنان شهرداری و سه نفر از پیمانکاران بازداشت و روانه زندان شدند.

این مقام مسؤول اتهام بازداشت شدگان را که تعدادشان به ۹ نفر می‌رسد دریافت رشوه اعلام کرد.

 

به گفته عبدی این افراد با ایجاد سازوکاری در ازای واگذاری پروژه‌های شهری تحت عناوین مختلف اقدام به دریافت رشوه نقدی و املاک می‌کردند که با رصد سربازان گمنام امام زمان(عج) و با دستور قضایی بازداشت شدند.

منبع: خبرگزاری فارس
 
  • بجای حسابدار ازین نرم افزار استفاده کن! (دریافت دمو رایگان)
  • آموزش 0 تا 100 بورس [کاملا رایگان]
  • تیشرت های جدید مردانه در وب پوش
  • فروش محصولات نوا ترکیه در ایرانیان‌دیجیتال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: