کد خبر: ۸۸۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۱۳۱
رئیس مجلس در توئیتی نوشت: تدبیر وشجاعت حاج قاسم میدان‌ها را فتح و معابر دیپلماسی را باز می‌کرد؛چیزی جز سیاست‌بازی یا ساده‌لوحی نمی‌تواند این حقیقت روشن را کتمان کند. حالا که ⁧ حاج قاسم⁩ نیست، نخواهیم گذاشت با فرصت‌طلبی برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود به او جفا کنند ونقش تاریخی شهید سلیمانی را وارونه جلوه دهند.

واکنش قالیباف به انتشار فایل صوتی ظریف: نخواهیم گذاشت با فرصت‌طلبی برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود به حاج قاسم جفا کنند / چیزی جز سیاست‌بازی یا ساده‌لوحی نمی‌تواند این حقیقت که او معابر دیپلماسی را باز می کرد را کتمان کندقالیباف، رئیس مجلس امروز در توئیتی در واکنش به انتشار فایل صوتی ظریف، وزیر خارجه ایران نوشت: نخواهیم گذاشت نقش تاریخی شهید سلیمانی را وارونه جلوه دهند.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ قالیباف در توئیتی در این باره نوشت: تدبیر وشجاعت حاج قاسم میدان‌ها را فتح و معابر دیپلماسی را باز می‌کرد؛چیزی جز سیاست‌بازی یا ساده‌لوحی نمی‌تواند این حقیقت روشن را کتمان کند.

وی افزود: حالا که ⁧ حاج قاسم⁩ نیست، نخواهیم گذاشت با فرصت‌طلبی برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود به او جفا کنند ونقش تاریخی شهید سلیمانی را وارونه جلوه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: