کد خبر: ۸۸۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۱۵۲
حمید جاسمیان اولین کاپیتان پرسپولیس صبح امروز در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

بدرود کاپیتان کاپیتان‌ها، بدرود بااصالتبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین ، حسین قدوسی ، حمیدخان جاسمیان سال گذشته که باشگاه بودیم عضو کمیته انضباطی باشگاه شده بود. بسیار دقیق و منظم بود و یکساعت قبل از جلسه به باشگاه می آمد. با انصاری فرد و مدیرحقوقی باشگاه و پیروانی حرف می زد تا در جریان ماجرا باشد.

می پرسید چه حکمی تو ذهن تون هست و بعد می گفت سخت نگیرید. همین که این بچه ها میان جلسه و متوجه اشتباه شون می شن خودش کفایت می کنه.بهشون سخت نگیرید و اگر ضرورت نداره اصلا خبرجلسه و احضارشون رو رسانه ای نکنید و حواس تون به شان شون باشه.

جاسمیان حتی یکبار هم درباره این جلسات مصاحبه نکرد و در جلسه هم سعی می کرد کمتر سخن بگوید. جلسه که تمام می شد او با بازیکن خلوت می کرد. یک روز پرسیدم حمیدخان چی گفتید بهشون؟گفت: خیلی چیزها....گفتم دوران قهرمانی زودگذره. قدر این روزها و این پیراهن رو بدونین که با چشم بهم زدنی میگذره.

جاسمیان سالیان سال تنها زندگی کرد. تا همین چند سال قبل همچون بهزادی حقوق بگیر فدراسیون بود اما هرگز نزد کسی سرخم نکرد. هرگز مجیز مقامی را نگفت و چقدر از این قهرمانی ها و شکل گرفتن یک کادر تمام پرسپولیسی و موفق خرسند بود و همیشه همراه و حامی.

سیم خاردار با اصالت بود و با ابهت.جاسمیان ایستاده مرد.روحت شاد اسطوره،بدرود کاپیتان کاپیتان ها.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: