کد خبر: ۸۸۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۳۱۰
وزیر دفاع:
وزیر دفاع گفت: امروز جبهه‌های مقاومت در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی پیروز میدان و یک قدرت قابل محاسبه و تاثیرگذار است.

دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که رزمندگان ارتش و سپاه همچون ید واحد در مقابل نظام سلطه ایستاده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر حاتمی در مراسم بزرگداشت شهید سردار حجازی با بیان اینکه شهید حجازی در طول حیات پر برکتش، خود را وقف اسلام، انقلاب اسلامی، بسیج و محور مقاومت کرده بود گفت: اگر فرماندهی شهید حاج قاسم و شهید حجازی در سوریه و محور مقاومت نبود امریکا با نیابت گروه‌های تکفیری ریشه‌های اسلام و انقلاب اسلامی را در منطقه خشکانده بود.

وی با بیان اینکه شهید حجازی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و پس از آن در راه اندازی بسیج و جهاد سازندگی خود را وقف خدمت به محروم‌ترین مردم کرده بود گفت: امروز جوانان ما الگوهای فراوانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید حجازی‌ها پیش رو دارند که باید از آنها درس بگیرند و آموزه‌های آنان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وزیر دفاع تصریح کرد: سردار شهید حجازی نقش بسیار پر رنگ در سازماندهی نیروهای مدافع حرم و در پیروزی‌های اخیر در مقابل جبهه شرک و نفاق داشت و امروز راهش با قدرت ادامه دارد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی و دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که رزمندگان ارتش و سپاه گوش به فرمان ولی امر خود با عزمی جزم در حراست از ملت و اسلام، راه شهدا را ادامه خواهند داد و دست از مبارزه تا پیروزی بر نخواهند داشت و همچون ید واحد در مقابل نظام سلطه ایستاده‌اند.

امیر حاتمی با بیان اینکه اقتدار امروز سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران سبب امنیت کشور و بازدارندگی فعال شده است و تحمل این نعمت برای دشمنان ایران سخت است، گفت: شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت دلیرانی است که با شاگردی در مکتب امام حسین علیه السلام قدم در مسیری نهاده‌اند که جز شهادت و رسیدن به قرب الهی مقصدی ندارد.

امیر حاتمی با بیان اینکه راه شهیدان حجازی و فخری زاده‌ها تا رسیدن حکومت جهانی بقیه الله اعظم ادامه خواهد داشت گفت: امروز جبهه‌های مقاومت از ایران، سوریه، عراق، لبنان یمن، … در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی نه تنها شکست خورده و منفعل نیستند بلکه پیروز میدان و یک قدرت قابل محاسبه و تاتیر گذار محسوب می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: