کد خبر: ۸۸۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
تعداد بازدید: ۳۲۷
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری چهار فرد مسلح خبر داد که در شهرستان های غرب این استان اقدام به زورگیری می کردند.

۴زورگیر مسلح در غرب تهران دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری چهار فرد مسلح خبر داد که در شهرستان های غرب این استان اقدام به زورگیری می کردند.

سردار کیوان ظهیری بعد از ظهر شنبه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره خفت گیری و سرقت مسلحانه خودرو در سطح شهرستان‌های غرب استان تهران، اکیپ‌های ویژه ای از مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: پس از چندین روز کار اطلاعاتی، مأموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ‌هایی از یک متهم به دست آورده و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش در شهرستان شهریار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشته و به سرقت با همدستی با چهار نفر دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی هر چهار متهم را شناسایی کردند.

ظهیری گفت: متهمان پس از هماهنگی قضائی در مخفی‌گاهشان در شهرستان ملارد دستگیر و از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح گرم و هشت قبضه قمه کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های فنی انجام شده به ۴۷ فقره سرقت مسلحانه با عنوان مسافرکش در شهرستان‌های شهریار و ملارد اعتراف کردند، که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار داده شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: