کد خبر: ۸۸۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
تعداد بازدید: ۱۵۹
منابع خبری عراقی از ورود ملخ‌ها از استان بصره به ایران در پی افزایش دمای هوا خبر دادند.

ورود ملخ‌ها از استان بصره به ایران در پی افزایش دمای هوابه گزارش خبرداغ به نقل از شفق نیوز، منابع خبری عراقی از ورود ملخ‌ها از استان بصره به ایران در پی افزایش دمای هوا خبر دادند.

بنا بر اعلام اداره کشاورزی استان بصره، در پی افزایش ناگهانی و شدید دمای هوا در عراق و همچنین تشدید رطوبت در برخی مناطق، بخشی از ملخ‌های مهاجم از این استان دور شده و بخشی از آنها نیز در حال حرکت به سمت ایران هستند.

«عبدالجبار ناصر» مدیر بخش پیشگیری در اداره کشاورزی بصره اعلام کرد که چهار تیم مجهز، به مناطقی که تحت هجوم ملخ‌ها قرار گرفته‌اند اعزام شده‌اند تا فرایند ایمن‌سازی را انجام دهند.

وی افزود که این فرایند از جمله با سم‌پاشی و استفاده از مواد شیمیایی صورت می‌گیرد و تیم‌های اعزامی به طور پیوسته در حال رصد و کنترل اوضاع هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: